000125 1024x576 - ساخت تیزر در تبریز
im image section 21 - ساخت تیزر در تبریز
ساخت تیزر در تبریز

ساخت تیزرهای تبلیغاتی

im image section 22 - ساخت تیزر در تبریز
ساخت ویدیو در تبریز

انواع تیزرهای نمایشگاهی و سمینار، خط تولید و شرکتی

im image section 24 - ساخت تیزر در تبریز
ارائه مشاوره

مشاوره جهت ساخت تیزرهای با کیفیت و خلاق

im image section 23 - ساخت تیزر در تبریز
راهکارهای انتشار

ارائه راهکارهای مناسب برای انتشار ویدیو تبلیغاتی و تیزر

ساخت تیزر در تبریز

ساخت تیزر در تبریز و ساخت تیزر تبلیغاتی در تبریز یکی از اصلی ترین نیاز های کسب و کارها است. دنیای اینترنت و تلاش برای حضور در این فضای بی انتها فرصت مناسبی را برای کسب و کار ها و افراد می دهد تا مشتریان بالقوه جذب کنند. در این بخش به بررسی ساخت تیزر تبلیغاتی در تبریز می پردازیم.

تیزر تبلیغاتی یا فیلم تبلیغاتی

اصلی ترین تفاوت تیزر تبلیغاتی با فیلم تبلیغاتی در زمان آن است معمولا تیزرهای تبلیغاتی در تایم فریم یک دقیقه ای ساخته می شود و در آن به اولویت ها و اصلی ترین مزیت ها اشاره می شود و فوکوس بر روی نام برند و اهمیت استفاده از آن است.

تیزر تبلیغاتی و ابزاری برای بازاریابی

تقریبا با پیشرفت اینترنت و شبکه های اجتماعی نوعی دیگر از بازاریابی معرفی شده است که بنام دیجتیال مارکتینگ شناخته می شود از این رو تیزر تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار و یا محصولات یکی از شیوه های مناسب برای برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان است. که در آن به گزینه های اصلی و اولویت ها اشاره می شود.

هم چنین بهترین تولید محتوا برای بازاریابی تیزر تبلیغاتی از محصول و یا خدماتی است که ارائه می دهیم.

اهمیت تیزر تبلیغاتی

همراه با بهش ساخت تیزر در تبریز و ساخت تیزر تبلیغاتی در تبریز باشید تا درباره اهمیت تیزرها صحبت کنیم. در حالت معمول سعی می شود تا یک تیزر تبلیغاتی هیجان انگیز و جذاب برای مشتریان باشد ، چرا که در این حالت می تواند بسیاری از مخاطبان و مردم را به تماشای تیزر علاقه مند کند در این صورت است که خدمات و محصولات ما شناخته تر می شود. و میتواند سود آوری بسیاری را به دنبال داشته باشد.

انواع تیزر های تبلیغاتی

  • برای معرفی محصول
  • برای معرفی کسب و کار
  • برای معرفی خدمات
  • برای نمایشگاه ها
  • برای سمینارها
  • برای معرفی محل کار
  • تیزر خط تولید
  • تیزر فشن

اگر دقت کرده باشید هر فرد برای خود میتواند یک تیزر تبلیغاتی بسازد ولی در حالت معمول ساخت تیزر برای اهداف بالا بسیار با اهمیت است. و ارزش هزینه و سرمایه گذاری در این زمینه را دارد.

تیزر تبلیغاتی یا محتوای متنی تبلیغاتی

آمار ها نشان می دهد که بسیاری از مردم حوصله خواندن مطلب را ندارند مگر در موارد خاص از این رو داشتن یک تیزر تبلیغاتی و منتشر کردن آن در شبکه های احتماعی و بسیتر اینترنت می تواند نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد. حتی به عنوان مثال گفته می شود که تنبل ترین افراد نیز به مشاهده ویدیو و تیزر های تبلیغاتی علاقه نشان می دهد.

تصویر سازی های ذهنی با تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی و در کل فیلم های تبلیغاتی منجر می شود تا بیننده تصویر سازی های مناسبی را در ذهن مشتریان ایجاد کرده و به جا بگذارد.  اغلب افراد قبل از خرید و مراجعه به بازار سعی می کنند اطلاعات اولیه ای از محصول داشته باشند. شما نیز با سخت تیزر های تبلغاتی مختلف می توانید به راحتی آموزش های لازم را به مشتریان انجام دهید و پتانسیل ساخت ویدیو را مشاهده خواهید کرد.

برند سازی و تیزر های تبلیغاتی

بسیاری از تیزر های تبلیغاتی هستند که صرفا برای برند سازی تولید می شوند همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم شما می توانید با ساخت تیزر تبلیغاتی در تبریز تصویر سازی های لازم را در ذهن مشتریان ایجاد کنید و رفته رفته به یک برند که بسیاری از افراد آن را می شناسند تبدیل شوید.

آموزش با تیزر های تبلیغاتی

شما با ساخت تیزر های تبلغاتی ،  آموزش و آگاهی های لازم را در مورد کسب و کار و محصولات و خدمات به مشتریان ارائه می دهید و کمی بعد از گذشت زمان چی به اهمیت و سودآور بودن این کار ار به چشم خود خواهید دید.

سناریو و تیزر های تبلیغاتی

در بالا اشاره کردیم که هر چقدر تیزر ساخته شده به روز باشد و سبب  خواهد شد که مخاطبان بیشتری آن را مشاهده کنند. اگر می خواهید تیزر بتواند به اهداف خود برسد احتمالا سناریو برای ساخت تیزر باید در نظر گرفته باشید. تا با نظم و ترتیب به پیش بروید و در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی را گرفته باشید

از ویژگی های تیزر تبلیغاتی

  • سرعت
  • زیبایی های بصری و جذاب
  • ایده های خلاقانه
  • جذاب برای مخاطبان
  • قابلیت معرفی برند
  • برندسازی
  • آشنایی با خدمات شما در کوتاه ترین زمان
  • و غیره

چرا داشتن یک ایده خلاقانه اهمیت دارد ؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که داشتن ایده و حرکت های جذاب و خلاقانه می تواند بر تاثیر گذاری ویدیو و تیزر تبلیغاتی را چنیدن برابر کند.

نکته: یکی از بهترین ویژگی های تیزر های تبلیغاتی ،  انتقال حس وحال و هوایی است که دقیقا می خواهید افراد شما را با این با این ویژگی ها بشناسند.

انواع تیزر

  • تیزر رئال

در این گونه از فیلم برداری و ساخت تیزر از المانهای واقعی افراد استفاده می شود تا حس هم پنداری را به بینندگان القا کند.

  • انیمیشن ها وتیزر تبلیغاتی

دیگر با گسترش تکنولوژی استفاده از شخصیت های کارتونی و اصطلاحا انیمیشن آمار بالایی را به خود اختصاص می دهد. وبیشتر با نرم افزار های گرافیکی کار می شود و خبری از افراد در این نوع از تیزرها وجود ندارد.

مزیت تیزر های تبلیغاتی برای بازاریابی

امروزه با پیشرفت سایت  و تکنولوژی تیزر های تبلیغاتی در پر کردن سایت و محتوای  مورد نیاز اهمیت بسیار بالایی دارند. چرا که اصلی ترین راهکار بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ داشتن محتوای به روز و جذاب است که بتواند بسیاری از افراد را به صفحه شبکه های اجتماعی و سایت مورد نظر بکشاند.

روش های استفاده از تیزر های تبلیغاتی

بعد از این که شما موفق به ساخت تیزر های تبلیغاتی خود شده اید دیگر میتوانید از این تیزر در بسیاری از شبکه های اجتماعی و پلتفرم و یا بستر اینترنت و نمایشگاه استفاده کنید.

تارا تیم و ساخت تیزر های تبلیغاتی در تبریز

تاراتیم با در اختیار داشتن استودیو و آتلیه مجهز فیلم برداری و تجهیزات به روز هم اکنون طرف قرارداد با بسیاری از کسب و کار ها در زمینه ساخت تیزر است که شما نیز می توانید برای دریافت  اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. هم چنین می توانید برای دریافت نمونه تیزر های ساخته شده توسط تارا تیم در واتساپ و یا تلگرام نیز با ما در ارتباط باشید.

فراموش نکنید که تیم تارا پیشتاز در دیجیتال مارکتینگ در تبریز ، ساخت ویدیو در تبریز ، ساخت تیزر در تبریز و ساخت تیزر تبلیغاتی در تبریز می باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال و حتی دریافت نمونه کارهای بیشتر تیزر با ما در تماس باشید.

im image section 97 - ساخت تیزر در تبریز

همین امروز به دنیای اینترنت پرواز کن

مشاوره رایگان برای طراحی سایت، استراتژی سئو، استراتژی محتوا و تولید محتوا