000125 1024x576 - ساخت ویدیو در تبریز
im image section 21 - ساخت ویدیو در تبریز
ساخت ویدیو در تبریز

ساخت ویدیو با بهترین کیفیت و تجهیزات

im image section 22 - ساخت ویدیو در تبریز
ساخت تیزر در تبریز

انواع تیزرهای نمایشگاهی و سمینار، خط تولید و شرکتی

im image section 24 - ساخت ویدیو در تبریز
ارائه مشاوره

مشاوره جهت ساخت تیزرهای با کیفیت و خلاق

im image section 23 - ساخت ویدیو در تبریز
راهکارهای انتشار

ارائه راهکارهای مناسب برای انتشار ویدیو تبلیغاتی و تیزر

ساخت ویدیو در تبریز

ساخت ویدیو در تبریز، ساخت ویدیو و تیزر با بهترین کیفیت و پشتیبانی توسط تارا تیم. ویدیو به یکی از بهترین ابزارهای ارتباط با اطرافیان و مشتریان محسوب می شود. برای دریافت نمونه کار ساخت ویدیو در تبریز با ما در ارتباط باشید.

چرا ساخت ویدیو مناسب است؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم ویدیو تبلیغاتی یکی از بهترین ابزار ها برای معرفی کسب و کار ها می باشد البته ساخت ویدیو برای بسیاری از کسب و کار ها به یک نیاز اساسی بدل شده است.

مزایای ساخت ویدیو در تبریز

اگر شما نیز دارای یک کسب و کار هستید که نیاز دارید مشتریان با کسب و کار شما بیشتر آشنا بشوند راهکاری جز ساخت ویدیو ندارید چرا  که مخاطبان بیشتر می توانند با ویدیو ارتباط برقرار کنند.

یک ویدیو جذاب میتواند بینندگان را جذب کند و از این طریق میتوانید مشتریان خود را با برند و محصولات آشنا کنید .

  • تاثیر کذاری ویدیو بیشتر از محتوای متنی است.

مخاطبان رغبت بیشتر برای مشاهده ویدیو نسبت به محتوای متنی می دهند.

  • سبب می شود تا از رقبا خود پیشی بگیرید

شما با ساخت ویدیو میتوانید از دیگر رقبا خود در بازار پیشی بگیرید

  • محصولات و بزرگی کسب وکار شما را به مشتریان و مخاطبان نشان می دهد

ساخت ویدیو از محیط کاری شما و یا محب کارگاه و یا خط تولید می تواند حس وفاداری و اطمینان ار در مخاطب ومشتری شما افزایش دهد.

  • اعتبار کسب و کار شما ار افزایش می دهد

ساخت ویدیو سبب می شود تا برند و ویدیو شما در فضای مجازی وایرال شده و برند شما بیشتر به چشم بیایید.

  • میتواند هدف و منظور را به درستی منتقل کند

اطلاعاتی که در چند دقیقه ویدیو می شود نشان داد شاید در یک متن طولانی نیز گنجانده نشود.

  • باعث افزایش بیشتر آگاهی مشتریان شما می شود

میتوانید با شاخت ویدیو آگاهی های بیشتری به مشتریان خود متنقل کنید تا همچنین به شما وفادار بوده و شمارا به عنوان یک برند شناسایی کنند.

  • امکان بررسی آنالیز های دقیق تر

امروزه به لطف فضای مجازی و اپلیکیشن هایی همانند یوتیوب و اینستاگرام میتوانید از آنالیز های دقیق تری را مورد بازبینی قرار دهید.

  • ویدیو شما میتواند توسط مشتریان خود به چرخش بین مخاطبان بیشتر منجر شود.

همانطور که میدانید ارسال و دریافت ویدیو توسط مردم بسیار آسان است و سریع به لطف شبکه های اجتماعی منتقل شده و دیده شود.  

  • موتور های جست و جو دیگر چند سالی است که به ویدیو ها ارزش و بها بیشتری می دهند

موتورهای جست و جو نیز طبق آخرین آپدیت هایی که انجام شده است.  اولویت خود را به نمایش ویدیو در رابطه با خواسته مخاطبان می کنند.

اهمیت ساخت ویدیو در تبریز

دیجیتال مارکتینگ و انجام بازاریابی در فضای مجازی و به صورت آنلاین امروزه بسیار طرفدار دارد از آنجایی که انجام تبلیغات در فضای مجازی و آنلاین کم هزینه است و از طرفی بازدهی بیشتری دارد. بهترین ابزار برای رشد تبلیغات در فضای مجازی ساخت ویدیو های جذاب است

در نظر داشته باشید که شما میتوانید با ساخت ویدیو جذاب و هیجانی مشتریان و مخاطبان را به وجد آورید واز این طریق مشتریان بسیاری ومخاطبان بسیاری ار از خدمات و محصولات خود آگاه کنید.

یکی از اصلی ترین مزیت های ساخت ویدیو کاهش پشتیبانی مشتریان است ، اگر بررسی کرده باشید میدانید که پشتیبانی از مشتریان و رفع ابهامات و پاسخ به سوالات آنان هزینه بر بوده و نیاز به نیروی کار بیشتر دارد اما شما میتوانید با ساخت یک ویدیو مناسب به تمام این سوالات پاسخ داده و هزینه ها را کاهش دهید.

ساخت ویدیو برای چه کسانی پیشنهاد می شود؟

در دنیای امروز که بیشتر کسب و کار ها هزینه های بسیاری برای تبلیغات خود انجام می دهند به این نتیجه رسیده اند که بهترین راه برقراری ارتباط نزدیک با مشتریان از طریق ویدیو بسیار مناسب است. و به همین جهت بیشتر کسب و کار ها ویدیو را اولین گزینه برای تبلیغات خود را به ساخت ویدیو اختصاص می دهند.

برای درک بهتر موضوع میتوانید اینستاگرام را در نظر بگیرید که یک اپلیکیشن انتشار ویدیو و اشتراک ویدیو است که در دنیا محبوب شده است و بسیاری از ویدیوهای تبلیغاتی و آموزشی همه روزه در این اپلیکیشن منتشر می شود و بازدید می خورد در نظر بگیرید که یک ویدیو کوتاه از محصولات و خدمات کسب و کار خود را معرفی کنید و منتشر کنید اگر ویدیو شما جذاب باشد میتواند بازدید فراوانی داشته باشد.

انواع ویدیو و ساخت ویدیو

عمده هدف ساخت ویدیو موارد زیر است که شامل :

  • ویدیو تبلیغاتی

ویدیو یا تیزر تبلیغاتی می تواند کسب و کار شما را به طور صریح تعریف کند و آگاهی بیشتری را به مشتریان انتقال دهد

  • ویدیو مناسبت ها و جشن های عروسی

در بسیاری از مراسم ها می بینیم که مستند سازی می شود و میتواند به یک خاطره خوش تبدیل شود.

  • ویدیو های معرفی محصول

این نوع ساخت ویدیو برای کار های تولیدی و کارخانجات مناسب است که میتوانند محصولات خود را در قالب ویدیو به مشتریان معرفی کنید و بازخورد آنها را مورد بازبینی قرار دهید.

  • ویدیوهای آموزشی

آموزش مجازی و آنلاین امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است چرا که مشتریان میتوانند ویدیو را ذخیره و در هر زمان و مکانی که برایشان مناسب باشد مشاهده کنند.

  • ویدیو و ساخت تیزر تبلیغاتی

مشاغلی مانند خوانندگی و ساخت موزیک ویدیو نیز از نوع دیگر ساخت ویدیو است که بسیاری از هنرمندان عرصه موسیقی علاقه دارند تا حس و حال و هوای آهنگ را با مشاهده و انتشار ویدیو انتقال دهندو تا در ذهن مخاطبان ماندگار شوند.

  • ویدیو های آگاه سازی و اطلاع رسانی

نوع دیگر کاربرد ساخت ویدیو این مورد است که مشتریان میتوانند در طی مدت زمان کوتاهی اطلاعات به درد بخوری از طریق ویدیو شما دریافت و مشاهده کنند.

تاراتیم پیشتاز در دیجیتال مارکتینگ

 تاراتیم علاوه بر در اختیار داشتن نفران و متخصصان تولید محتوای ویدیویی ،  دارای استودیو مجهز فیلم برداری و ساخت ویدیو و هم چنین تدوین است که تا به امروز توانسته با بسیاری از کارخانجات و شرکت های تولیدی قرارداد همکاری داشته باشد. و ویدیو های تبلیغاتی را به عهده بگیرد. برای دریافت روزمه و نمونه ویدیو های ساخته شده میتوانید از طریق واتساپ و دیگر شبکه های اجتماعی  با ما در ارتباط باشید.

im image section 97 - ساخت ویدیو در تبریز

همین امروز به دنیای اینترنت پرواز کن

مشاوره رایگان برای طراحی سایت، استراتژی سئو، استراتژی محتوا و تولید محتوا