20230907235553 fpdl.in crm customer relationship management business sales marketing system concept 31965 13424 full 1024x538 - سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)

طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در تبریز

طراحی CRM در تبریز ، با پشتیبانی یکساله رایگان، توسط بهترین متخصصان

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان

یکی از محصولات شرکت تجارت الکترونیک رویای آینده (تارا )، که به همت و تلاش تیم برنامه نویسی و مدیریتی ما طراحی و آماده شده است، سیستم CRM می باشد. شاید در ابتدا سوالی که پیش بیاید این است که دقیقا این سی آر ام چیست؟CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است. یک سیستم نرم افزاری است که به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا به راحتی تمام ارتباطات را ردیابی کنند و روابط را با سرنخ ها و مشتریان خود تقویت کنند

از جمله امکانات این سیستم طراحی شده توسط تیم تارا عبارت است از :

  1. پنل مدیریتی حرفه ای
  2. اقساط نمودن فاکتور
  3. ارسال پیامک یادآوری
  4. فاکتور چاپی
  5. بخش تیکت و پشتیبانی
  6. پنل کاربری حرفه ای 
  7. مدیریت راحت مشتریان
  8. مدیریت راحت کارمندان
  9. مدیریت راحت امور مالی
  10. و غیره

جهت خرید و تست این سامانه می توانید با تیم تخصصی تارا در ارتباط باشید. 

از جمله نیازهای کسب و کارهای بزرگ و متوسط در تبریز، طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در تبریز یا به عبارتی CRM در تبریز است. 

چرا که برای فروش بیشتر و مدیریت دقیق و حساب شده مشتریان، بسیار به کار می آید. در ادامه ما به مزایای این سیستم بیشتر اشاره خواهیم کرد.

همچنین تیم تارا که متشکل از بهترین برنامه نویسی و طراحان سایت می باشد، تلاش کرده است که موارد مدیریتی و فروش از طریق سی ار ام، به بهترین نحو و آساترین راه حل شود.

همچنین طراحی سایت و سامانه برای بیش از صد شرکت و کارخانه این تجربه را به ما داده است که بهترین سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در تبریز را طراحی و پیاده سازی کنیم.

 

crm 576x1024 - سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)

مزایای سیستم CRM تارا

01.

im image section 115 - سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)

افزایش فروش

CRM می تواند شما را در پیدا کردن سرنخ ها و پیگیری آنها کمک و راهنمایی کند. این به این معنی است که شما انرژی و زمان و هزینه خود را برای مشتری احتمالی که احتمالا مشتری نخواهد شد تلف نمی کنید.

02.

im image section 114 - سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)

مدیریت بهتر

شما را در مدیریت بهتر کارکنان و حتی مشتریان کمک می کند میزان خرید، زمان خرید، زمان بازخرید و ... را به شما اعلام می کند. به راحتی می توانید با داده های آماری سیستم تصمیم بگیرید.

03.

im image section 113 - سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)

ساخت تصمیمات تاکتیکی

داده های دقیق از سراسر سازمان شما به تصمیم گیرندگان شما کمک می کند تا با تصمیمات بهتر به روندهای بازار واکنش نشان دهند. گزارش های دقیق نشان می دهد که تیم های شما چگونه عمل می کنند و جایی برای پیشرفت وجود دارد.

06.

im image section 115 - سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)

روابط بیشتر

روابط بیشتر=رضایتمندی مشتریان را به همراه خواهد داشت. چرا که در اختیار داشتن آگاهی بیشتر از مشتریان کلید موفقیت بیشتر کسب و کار شماست.

07.

im image section 114 - سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)

تقسیم بندی بهتر

هیچ کس نمی خواهد با یک جمعیت نامشخص تجارت کند. همه می خواهند با یک مخاطب کامل و مشخص کنار بیایند. می توانید این کار را با تقسیم بندی مخاطبین (مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه) به مخاطبان هدف انجام دهید.

08.

im image section 113 - سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)

پشتیبانی تارا

پشتیبانان تیم تارا به صورت تمام وقت در کنار شما هستند تا در صورت بروز هر گونه مشکل، شما را راهنمایی کنند.

طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در تبریز ( CRM در تبریز )

تبریز، مهد صنعت و کارخانه و شرکت های خدماتی و تولیدی مختلف است. چیزی که امروزه بسیار جلب توجه می کند، نیاز روز افزون این صنایع و شرکت ها به سیستم های یکپارچه جهت مدیریت مشتریان خود و حتی کارمندان خود جهت افزایش مشتری و بازدهی می باشد.

تیم تارا و رفع نیاز

تیم تارا با درک این موضوع و نیاز صنایع و شرکت ها، اقدام به طراحی سیستم CRM در تبریز کرده است. تیم ما با توجه به تجربه چندین ساله و داشتن بیش از صد مشتری و سایت، و پشتیبانی از چندین سایت و سامانه، یکی از کامل ترین سیستم مدیریت مشتریان را طراحی کرده است. جهت تست این مورد می توانید با تیم تارا در ارتباط باشید. 

im image section 97 - سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)

همین امروز به دنیای اینترنت پرواز کن

مشاوره رایگان برای طراحی سایت، استراتژی سئو، استراتژی محتوا و تولید محتوا